joi, 8 aprilie 2010

cimilituri,fmi


In seara asta am facut ceva impotriva durerii de cap pe care o am. Am intrat pe un sait de ”cunostiinte” prin corespondenta si am citit un mesaj de prezentare personal,al unei “doamne bine”catre 50 de ani,care nu-mi era adresat mie personal,ci la modul general,si i-am dat un raspuns,…ca de la un “necunoscut”,cum se procedeaza pe net cand e sa-ti omori timpul.

Am copiat,…fiindca “pretentiile” mi-au placut/(in mare) de la mine pentru mine,ci nu pentru altcineva (anume).

msj/extras

“Sunt exigenta!-barbatul care ajunge la statutul de prietenul meu trebuie sa fie in primul rand ingrijit,sa arate bine(nu trebuie sa fie un sex symbol) ,sa aibe respect de propria persoana,demnitate si un caracter puternic. Sa stie sa fie barbat fara a incerca sa epateze,sa fie jucaus fara a-mi leza mie orgoliul,sa ma iubeasca fara sa ma sufoce,sa ma respecte fara sa ma lase sa-l calc in picioare. Respect un barbat in masura in care stie sa fie el insusi,sincer si natural...inteligent,versat,cult si sexy” /ld48.

Eu am zis(mail)/ (ca sa fiu “jucaus”…) :

De ce ar trebui neaparat “sa ajunga la statutul de prietenul tau” (?)…n-ar fi suficient sa stie sa te faca sa te simti “femeie” (?) / si sa si vrea (?).

Retine : “pretentioasa” inseamna “dificila”. Asta “nu (prea)-i frumos”.

Si-atat.

Nu stiu daca am dreptate,dar stiu in mare cam despre ce-ar putea fi vorba fiindca “dificil” sunt si eu,altminteri nu mi-as fi dat seama…dar nu conteaza prea mult,nu ?

Nota: fotografiile/(facute de mine) nu au legatura cu textele/preluate

Daca ar fi fost fata din fotografie as fi acceptat exigente si mai mari.../poate…poate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu