miercuri, 27 aprilie 2011

tot timpul




Toate lucrurile mi se prezinta tot-timpul acum.
Dumnezeu intuieste mai bine decat mine si ma inspira si pe mine la locul si la timpul potrivit prin celalalt. Orice lucru are sens fc. de contextul si de conjunctura in care se afla. Principiul 3-mii actioneaza in orice lucru, asupra fiecarui lucru si asupra tuturor lucrurilor,tot timpul. Nu voi cauta semnificatii pt. lucrurile despre care n-am de unde sa stiu,dar pot da un sens lucrurilor despre care stiu atata cat stiu pt. ca sa adopt o atitudine in cinsecinta fara sa-mi fie frica ca as putea sa gresesc si mi-ar putea parea rau dupa / mai tarziu. Fac atata cat imi pot permite sa fac si-mi doresc atata cat imi pot permite sa imi doresc stiind ca nu depinde numai de mine. Depinde mai mult de Dumnezeu decat de mine,dar depinde si de mine fc. de semnificatia si sensul pe care il dau eu lucrurilor. Oricum ar fi,va fi mai bine.
ASA SA NE-AJUTE DUMNEZEU.
mk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu